Sunday, July 14, 2013

Dag 20 Donderdag, 11 Julie 2013, Gobabis tot Kang

Gobabis was die eerste dorp waar ek kerktorings gesien het voor ek 'n watertoring gesien het. In Namibia sien jy altyd die watertoring eerste.
Ons het by Goba lodge gekamp, daar was baie meer fasiliteite as wat ons nodig gehad het, restaurant, konferensie sentrum, kapelletjie, tennisbane en 'n swembad. Die kinders het die kampie met die volstruise, blesbokke en 3 gemsbokke geniet.
Met ons vetrek vanoggend het ek gou 'n paar fotos geneem, toe Pieter vir my beduie daar is iets in die boom. Ja, waarlik - daar sit 'n klein uiltjie. In die boek opgesoek - dit was 'n witkoluiltjie.
Ons staanpplek met lieflike gras by Goba Lodge

Pieter maak die camper weer vol diesel en ek koop die laaste kos vir die vakansie. Om een of ander rede was bacon maar skaars in die winkels, maar hier in Gobabis Spar  gooi ek 'n pakkie in die mandjie - hopelik verloor ek dit nie weer by een of ander "ver fence" nie. Dis ons eerste bacon vir die vakansie.

Die Buitepos grenskruising lewer geen probleme op nie en teen laat middag arriveer ons by Kang. Daar gaan nie veel aan op Kang die, dit lyk soos 'n Ultra City sonder 'n Wimpy - daar is wel 'n restaurant. Pieter maak die camper weer vol en ek probeer kampeerplek kry. Teen Pula 80 is dit bargain. Maar toe Pieter wil betaal is hulle kaartmasjien off-line. Ons begin geld raap en skraap - die dieselrekening is Pula 1350.35 (of R1687.94) Ons gooi al ons rande, namibiese dollars en pulas bymekaar maar kort teen die einde nog Pula 160. Ons bied US dollars aan vir die verskil, maar hulle is bereid dat ons solank kamp en waneer hulle weer online is ons te kom roep om die  kaart te swipe.

Ewe skielik tref dit my dat ek nog 'n koevertjie met R1000 van Women with Curves se geld in my gewone handsak het, ek en Pieter slaag albei 'n groot sug van verligting. Waneer ons reis gebruik ek my lap Malawi handsak in plaas van my gewone handsak. Die Malawi handsak het sy onstaan gehad met ons vorige vakansie in 2010 - toe die geld note te veel was vir my beursie, dan kom ek dit sommer so los in die handsak by ATM gooi, verder is die skouerband baie lank en ek dra dit skuins oor my skouer - sodat my hande los is en ek 'n kind met elke hand kan vashou en hulle nie verloor in een of ander besige mark of straat nie.

No comments:

Post a Comment