Sunday, July 14, 2013

Dag 22, Saterdag 13 Julie 2013 - Roerfontein tot huis

Na ontbyt raak ons opgewonde om huistoe te gaan. Ons groet die Hattinghs en Pretoria hier kom ons. By Broederstroom stop ons by die slaghuis, vir vleis wat ons ken en weet wat heerlik gaan wees, die dobbelspel met vleis is verby - gaan dit taai of lekker wees? Al het ek die blog getik, het ek nogtands tred verloor met die dae en datums en het gedink dis vandag Sondag en toe ek nie die Rapport kon opspoor in die winkel nie, eers besef dis Saterdag.

Ons was so 1uur by die huis, ek het nou al 2 bondels wasgoed gewas, Pieter het al Swakop en Hentiesbaai se sout van die onderstel afgewas en ek was al 'n paar keer om die huis om na my tuin te kyk. Alles lyk goed (dankie Nellie, Johan en Shongela!!!!) - my ertjies blom uitbundig en daar was selfs 'n klein tamatie en suurlemoen oes.

Ek het vir 'n verandering baie goed boekgehou van ons uitgawes. Ek verwag ons het binne ons begroting gebly, maar ek sal binne 'n dag op wat 'n opsomming post van die kampeerplekke waar ons was, ens.

No comments:

Post a Comment