Tuesday, October 5, 2010

Dag 38, Tan-Swiss Lodge






Gisternag het ek begin sleg voel. Ek dink ek het Engela se bug ge-erf. Al wat ek wil doen is slaap, nadat ek ‘n baie slegte nag gehad het. Dit voel of ek elke uur wakker was om toilet toe te draf. Dankie tog vir die porta-potty in die camper.
Ons het teen 6 uur vertrek om die Saterdag-oggend mark verkeer op die bergpas te probeer vermy. Ons het 4uur die middag by Tan-Swiss Lodge aan gekom, nadat ons weer deur Mikumi Nasionale Park gery het. Pieter het olifante, kameelperde, buffels, sebras, impalas en bobbejane gesien. Ek het hoofsaaklik op die vloer gelê en jammer voel vir myself.

Pieter en Emke het vandag weer vir haar croc’s langs die pad gaan koop. Sy het omtrent gestraal oor haar nuwe pienk croc’s vars van China af. Pieter het ook vir ons ‘n tradisionele houtskoolstofie gekoop. Die kampeerplekke het nie ingeboude braaiers nie.

Omdat ek soms ‘n dag of 3 agter raak met die blog, skryf ek nou terwyl ek weer GESOND is!!! Dankie tog. Ek het bietjie deur die medisyne trommel gesoek na die antibiotika (Ciprobay XR) wat die dokter voorgeskryf het, ek dink hy het gese vir diaree 1 tablet eenmalig en vir blaasinfeksie 1 tablet 1 keer per dag vir 3 dae. Dit het wonderlik gewerk. Wat die diaree veroorsaak het is nog ‘n wonder. Engela se Augmentin ES-600 het ook goed gewerk, hoop maar dit was die regte een om te gebruik.

Een van die dinge wat ons reis regtig vergemaklik het, behalwe die tannie van Tracks for Africa (GPS) was ons internet konneksie van StratoSat Datacom. Ek het gister-aand met Nico Bogaarts van Nederland geskype en die lyn was so helder dit het gevoel of ons langs mekaar staan. Die grootste voordeel van ons Stratosat konneksie is die geleentheid wat dit bied om die blog redelik gereeld te up-date. As dit nie gereeld ge-update is nie, is dit omdat ons te laat op ‘n plek aankom en te moeg is om die skottel op te stel. Ons ontvang wonderlike steun van Gerhard Botha en sy span wat elke keer sodra ons, ons posisie deur SMS, ons konneksie weer aktiveer.

Hier is nog ‘n paar dingetjies van Tanzania wat ons interessant of anders gevind het:

Eiers: Eers was die eiers wat ons gekoop het mooi geel, maar later het ons al hoe meer sulke bleek eiergele begin kry. Shame, het ek gedink, die hoenders kort bietjie geelmielies. Later het ek agter gekom jy kies behalwe die grootte in die winkel ook, yellow or white yolk. Hoekom dit so is weet ek nie. Ons het ook agter gekom dis beter om jou leë eierboksies te bêre want as jy langs die pad of soms in kleinerige winkeltjies eiers koop, kry jy dit in ‘n plastieksak.

Kondensmelk: Pieter het ‘n paar keer gesmag na kondensmelk-koffie en ons het nie kondensmelk in die kas nie. In Arusha koop ek toe 2 blikke by Shoprite. Ek besluit om Pieter te verras met lekker kondensmelk-koffie, maar hy sê dit proe of ek heuning by die kondensmelk-koffie gegooi het. Toe ek die blikkie oopgemaak het, het ek gesien dit lyk heelwat donkerder as ons tipe by die huis, amper asof dit ‘n bietjie gekook is. Later het ek gelees die Pot o’gold “sweetened condensed filled milk” is ‘n produk van Malaysia en word gemaak van suiker, Palmolie, milk solids en Vitamine A,B & D. Ek dink dit verklaar die smaak, ons s’n word van Volroom melk en suiker gemaak.

Huwelike tussen vroue: Oral in die Afrika lande word daar nogal gefrons oor homoseksuele verhoudings, gewoonlik is dit teen die wet, maar in die noorde van Tanzania het dieKurya stam die ou tradisie waar ouerige weduwees sonder kinders met ‘n jonger vrou “trou”, wat haar dan van kinders/erfgename voorsien en haar en die vee versorg. ‘n Manlike familielid van die weduwee word genader om te help om die bruid swanger te kry. Die kinders behoort aan die weduwee en die bruid. Albulah (Sarel van der Merwe van ons Selous trip) het ons hiervan vertel en in Sondag se Sunday News was daar toe ook ‘n artikel hieroor.

No comments:

Post a Comment