Monday, October 11, 2010

Dag 46 Bridge Camp, Lusaka, Moorings Campsite





Ons vertrek na koffie en beskuit met die gedagte om brunch te eet in Lusaka. Net voor 11 is ons by Arcades sentrum in Lusaka. Ek stop by Ocean Basket om take-aways te bestel, koop uiteindelik ‘n boomboek. Ongelukkig is dit weer net suidelike afrika, maar aan die anderkant twyfel ek of dit die moeite werd is om ‘n Afrika boomboek te hê, waneer gaan ek weer noord van die Zambezi kom?
Ek stop vinnig by ‘n apteek, loer by die Zambeef winkel in en besluit om eers die kos by Spar te koop en op pad uit die vleis. Is met ‘n hele trollie vol goed terug camper toe. Hierdie was waarskynlik ons laaste groot inkopies voor ons by die huis is. Ek het net genoeg vleis gekoop tot net voor ons weer in Botswana is . Vir Botswana het ek maar I&J vis gekoop. Dis te heerlik om weer groot winkels te hê , verskeidenheid en bekende produkte. Ek het sommer ‘n hele klomp bederfies ook gekoop, oa Amarula Cream en sjokolade. Dis te heerlik in die aande saam met eish.
Buite sê die termostaat is dit 38 grade. Die camper se generator en aircon loop al lankal. Ons kom vroeg middag by Moorings Campsite aan. Op pad noord het ons ook hier gestaan. Die kampterein is doodstil, dis net ons en ‘n switserse paartjie wat nogsteeds hier is, Hulle was ‘n maand gelede ook reeds hier. Hulle gaan waarskynlik aanbly as plaasbestuurder as hulle werkspermitte goedgekeur word.
Uiteindelik kry ons kans om ons nuwe wok uit te probeer.

1 comment: