Monday, October 11, 2010

Dag 45, Bridge Camp, Zambia





Ons het ‘n bietjie vergeet hoe stamperige die not-so-great-east-road is. Pieter swets al lekker, gelukkig beplan ons om net tot by Bridge Camp te gaan.

Oral is tekens van slash and burn aktiwiteite, al die groot bome word afgekap, so meter bo die grond – ek hoop die idee is dat die bome later weer sal uitloop en in so mate nie heeltemal verlore is nie. Ek is nie seker hoe die proses van houtskool maak verloop nie. Ons het wel sulke stapels, soortgelyk aan die baksteen-oonde gesien wat staan en smeul. Ek sal tog ‘n bietjie rond vrae oor die houtkoolmakery.

Bridge Camp het ‘n mooi uitsig oor die Luangwa rivier. Dis baie warm en ek en die kinders besluit om tog te swem al lyk die swembad water nie blou nie. Die water word uit die rivier gepomp en is ‘n bietjie bruinerig, maar word glo gefilter. Wel, nadat ons in Lake Malawi en in die soutwater swembad van Mikadi Beach kon swem, sal ‘n bietjie Luangwa water seker nie skade doen nie. Die overlanders het besluit om nie die swembad te trotseer nie.

Vir my is die koste in geld en aan die omgewing te hoog om te worry oor water wat nie blou is nie. Dit geld ook vir gras by die kampeerplekke, as dit daar is, is dit wonderlik, maar is dit regverdig om ‘n kosbare produk soos water vir iets wat net dekoratief is te gebruik. Ek glo daar is heelwat ruimte hier en ook by ons huis om veral gryswater te gebruik.

Ek het die pragtigste vars heelhoender by die shoprite in Chipata raakgeloop en vanaand braai ons ‘n plathoender. Ek moes ‘n paar keer dink oor waar ek die hoender moet deursny om ‘n plathoender te kry. Saam met aartappelslaai en mengelslaai eet ons heerlik.

No comments:

Post a Comment